stampTV

Card making, rubber stamping techniques and project videos for papercrafters

Oh now you KNOW you were all expecting a GREEN challenge on this St. Patrick's Day!!!!!

 

From Millan.Net

So here's a very simple.....but very green....challenge!!!  Make your card Monochromatic Green!!!!  That means as many shades of green as you like but only ONE other neutral color!!!  Yep....that means no coloring images unless you keep it all greens!!  (You may stamp your sentiment in black no matter what your other neutral color is that you chose!) It *is* a challenge after all...and I know that you all are gonna create the most fabulous Green Gallery!!!  LOL

I used an oldie but goodie stamp set......a totally fun and seasonal set by Melanie called Square Pegs!!!  I also used Pure Luxury in White and Jellybean Green.....the ink is GKD Color Coordinations Grass Green and the dp is GKD Sunshiny Day!!!  GKD Color Coordinations White Grosgrain Ribbon and then a dark green clip I found in my stash.  White pearls I also have in my stash......YES...my embellishment stash probably takes up half my craft room! LOL

Be sure to have your project uploaded to the Gallery by 8:00 PM CST on Sunday, March 23rd.  Be sure to  use the tag STV14MON11 so we can find your project! In addition to posting your project in the Gallery, you may also post it here in the challenge thread if you want! 

A random winner will be chosen from all eligible entries to win a Gina K prize!

Click the keyword to see the gallery for this challenge:  STV14MON11

Views: 1043

Reply to This

Replies to This Discussion

Happy St. Patrick's Day!

What fun and such a lovely green card! I will have to get busy. :-)

Awesome Green card and challenge…. Love your card.   :)

What a pretty card, Lee! I love the sweet little pearls in the center of each lucky clover! Thanks for a fun challenge, I'll get crackin'! And Happy St. Patty's Day!!!! :)

What a beautiful green card!

I love your card. Not sure I can participate this week. Sort of busy, but if I do manage to get caught up will certainly try to do something. And, Happy St. Patrick's Day to all as well.

oh, you stinker!!! Well, at least I like green - lol. This will be fun, there's so many greens out there. Thanks for the great challenge, as usual!!! Oh, and happy St. Paddy's Day Ms. Murphy! *wink wink* Love your card, very cute!

I love green, but we need really need more Gina K St. Patrick's Day stamps.  

Happy St. Patrick's Day!!

Gorgeous creation Lee!  It aint easy being green....to quote my favorite frog, Kermit! haha!  BUt im in a green kinda mood today too! 

Darn cute card!

How fun!  Hmmm.... what shall I do...????

<3 all the green!

I couldn't resist. Green kept calling my name. HERE is my entry for this week. Fun challenge too! And, I love your card that you did Lee. Very inspiring to me.

Reply to Discussion

RSS

Get Social with us!

    

Badge

Loading…

© 2017   Created by Gina Krupsky.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service